Naturskyddsföreningen, en ideell förening med kraft att förändra

Välkommen att bli medlem i Naturskyddsföreningen och i din lokala krets i Skövde!

Föreningens över 200 000 medlemmar har politikernas uppmärksamhet. Ju fler vi är, desto mer kan vi påverka. Är du inte redan medlem så bli det! Medlemsavgiften är för närvarande 360 kr per år (30 kr/mån). Enklast blir du medlem genom att gå in på Bli Medlem och fylla i uppgifterna där.

Du är varmt välkommen som medlem. Oavsett om du väljer att engagera dig i föreningens arbete eller enbart stödja oss bidrar du till att bevara värdefull natur och värna om miljön i Skövde kommun.

FÖR MEDLEMSAVGIFTEN FÅR DU:

Möjlighet att engagera dig ideellt i miljö- och naturfrågor

Tidskriften Sveriges Natur – landets största miljö- och naturtidning fem gånger per år

Skaraborgs Natur – en fin årsbok om lokala naturpärlor och miljövårdsfrågor

Utflykter till många olika utflyktsmål runtom i Skaraborg med varierande naturtema

Föredrag och bildvisningar med spännande, intressanta och kunniga föredragshållare och vackra bilder

Studiecirklar och kurser i varierande ämnen – inga förkunskaper behövs

Förmånliga priser på att hyra Naturskyddsföreningens stugor runt om i landet

10 % rabatt på resor med SJ. Resor märkta med Bra Miljöval

Rabatt på juridisk rådgivning och hjälp med att skriva testamente